تبریک سال نو.سال 1394.عید نوزوز.نوروز94.
درباره ما
 
به وبلاگ من خوش آمدید
جديدترين مطالب
 
آخرين مطالب

قالب رایگان وبلاگ

ماي پناهگاه | بزرگترين مرجع وبمستران ايران

قالب رایگان وبلاگ

تبریک سال نو.سال 1394.عید نوزوز.نوروز94.

                          

 

                   هدیه سال نو من به تو-قلب من که بسته بندی شده با عشق واشتیاق-شروع کردن یک سال جدید باتو فوق العادست

 

 

                             در این سال جدید خدا یه فرشته رو تو راه من فرستاد برای اینکه دنیا رو برای من یک محل سعادت وخوشی کنه و اون فرشته تویی!

 

                              عشق تو هر روز زندگی منو جادویی کرده. تمام چیزی که من ارزو دارم برای شروع سال جدید اینه که در آغوش تو باشم با یک بوسه.دوستت دارم

 
          
         سال جدید من روشن تر وشادتره تا موقعی که تو کلید قلب منو نگه داری و من میدونم تو همیشه با تمام قلبم دوستت دارم سال نو مبارک.
 
 
 
 
 امیدهای تازه ، برنامه های تازه ، تلاش های تازه ، احساسات تازه ،تعهدات تازه ، خوش اومدی1394 با رفتارهای جدید.سال نو مبارک
 
 
 
شانس در دستان تو نیست اما تصمیم در دستان توست تصمیم های تو میتونن باعث شانس بشن پس همیشه به خودت اعتماد کن تصمیم های خوبی توسال جدید بگیر سال نو مبارک
 
 
 
.ممکنه که سال1394مثل یه کتاب خالی باشه که منتظر داخل شدن توهه که 365صفحه رو باتمام رنگ ها زیر نورخورشید پرکنه سال نو مبارک
 
 
 
 
 
زندگی ممکنه همیشه شانس دوباره ای به تو نده پس تشکر کن ازخدا برای اینکه توزنده ای ویک سال دیگه از شادی ازتوانگری ،موفقیت وخوشی رو میبینیامیدوارم که سال جدید
 
پیام اورنده ی خوشی ،شادی،ارامش،لبخندها وخبرهای خوب برای تو وخانواده ات باشه...سال نو مبارک
 
 
 
در این سال جدیدبرات ارزو دارم که لبخند روی لب هات، باد بین موهات ، برق درچشمات باشه-من فقط میخوام تو منو نزدیک خودت نگه داری... سال نو مبارک
 
 
 
 
 

                                                                 چهار دعای برتر لحظه تحویل سال /  اول دعا برای ظهور آن بی مثال

 

                                                             دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال / سوم رسیدن ما به قله های کمال

 

                                                                                  چهارم تمام جیب ها پر از پول ، اما حلال . . .

 

 

 

                                                                                             
                                                                                        يک شاخه رز سفيد تقديم تو باد

 
                                                                                         رقصيدن شاخ بيد تقديم تو باد


                                                                                       تنها دل ساده ايست دارايي ما


                                                                                           آن هم شب عيد تقديم تو باد


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت10:05---29 اسفند 1393
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تنهای تنها تر
جمعه 29 اسفند 1393
ادامه مطلب رو دنبال کن ...

قالب رایگان وبلاگ

صفحات ديگر وبلاگ:<>
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • قالب رایگان وبلاگ

    موضوعات

    قالب رایگان وبلاگ

    امکانات

      RSS 

    POWERED BY
    MyPanahGah

    (: